wtorek, 26 maja 2020

Mama - to najpiękniejsze słowo w językach świata!

Kochani, dzisiaj świętują nasze MAMY! 
Piękna data, którą znamy wszyscy, 26 maja - DZIEŃ NASZYCH UKOCHANYCH MAM!



Jak to jest być mamą?

Na pewno, każda kobieta, która jest mamą zgodzi się ze mną, że bycie nią, to nie tylko słodkie chwile - to także życiowa lekcja cierpliwości i charakteru. Jednak tych słodkich chwil jest znacznie więcej, a one rozjaśniają nam życie i dają siłę do pokonywania trudności i problemów. Dzieci dla mamy, są największymi skarbami, dla nich jest w stanie poświęcić wszystko!

"Lubię ten czas, gdy dzieci są cicho - te 10 sekund w ciągu dnia jest bezcenne" :))

" Naraz nie możemy dobrze wyglądać - albo ja, albo dom" :))

"Są chwile, gdy cudownie jest być mamą - a potem dzieci się budzą" :))

"Kiedy jest 15 i czekasz, aż mama zrobi obiad - wtedy przypominasz sobie, że to Ty jesteś mamą" :))

"Poszłam umyć głowę - umyłam umywalkę, wannę i podłogę - mam ochotę na herbatę, ale boję się wejść do kuchni" :))

"Chciałabym znowu być dzieckiem. Ucięłabym sobie drzemkę i wszyscy byliby ze mnie dumni" :))


Jaka jest matczyna miłość?


Miłości mamy, do dzieci nie da się zmierzyć, ani zważyć. Ona jest bezgraniczna, bezinteresowna i niezastąpiona. Miłość matki jest na całe życie. To dzięki niej czujemy się bezpieczni, spokojni, ważni, to dzięki niej, stajemy się dobrymi ludźmi...


„Matka, jak Pan Bóg, może kochać wszystkie swe dzieci, każde z osobna i każde najwięcej." (Zofia Kossak-Szczucka)

„Macierzyństwo zawiera w sobie od samego początku szczególne otwarcie na nową osobę: ono właśnie jest udziałem kobiety. W otwarciu tym, w poczęciu i urodzeniu dziecka kobieta „odnajduje siebie przez bezinteresowny dar z siebie samej”. (Jan Paweł II)


„Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska." (Józef Ignacy Kraszewski)

"Bóg nie może być wszędzie, dlatego wynalazł matkę." (Matthew Arnold)


„Jest na świecie piękna istota, u której jesteśmy wiecznymi dłużnikami – matka.” (M. Ostrowski)

„Ludzie to zawsze dzieci swoich matek. Bez matki nie ma poety, nie ma bohatera.” (Maksym Gorki)



Drogie MAMY z okazji Waszego święta, nauczyciele świetlicy składają Wam najserdeczniejsze życzenia - siły, wytrwałości, pociechy z Waszych dzieci, wiele radości, a mało problemów. Jednocześnie dziękujemy za wsparcie, ogrom pracy i wysiłku, który wkładacie w obecnym czasie, ucząc dzieci w domu. Pozdrawiamy M.S.















2 komentarze:

  1. "Poszłam umyć głowę - umyłam umywalkę, wannę i podłogę - mam ochotę na herbatę, ale boję się wejść do kuchni" :)) to o mnie z pewnością :D

    OdpowiedzUsuń

Biało - czerwony deser!

Witam Was świetliki ponownie!!!! Tym razem mam dla Was smaczną propozycję  - zróbmy DESERY W NASZYCH BARWACH OJCZYSTYCH, BIAŁO - CZERWONYCH!...